USLOVI KORIŠĆENJA NAŠIH USLUGA
Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja naših proizvoda pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka Vaša kupovina preko našeg sajta, znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.
Uslovima korišćenja naših usluga definisana su pravila koja korisnicima ovih usluga omogućavaju kupovinu proizvoda i usluga iz naše ponude.
Zadržavamo pravo promene Uslova korišćenja naših usluga, u skladu sa novim elementima ponude i/ili zakonske regulative, zbog čega bi korisnik (potrošač) posebno pre svake kupovine trebalo da proveri informacije u vezi sa Uslovima korišćenja.
Ukoliko su Vam navedeni uslovi korišćenja naših usluga neprihvatljivi, molimo Vas da ne koristite naš web sajt i naše usluge.
Podaci o trgovcu
- Naziv: BEO-SPORT SYSTEM D.O.O. BEOGRAD
- Adresa: Viline vode 47, 11000 Beograd
- Delatnost i šifra delatnosti: trgovina na malo odećom u specijalizovanim prodavnicama - 4771
- Matični broj: 06297919
- PIB: 100293481
- PDV broj: 130968660
- Kontakt telefon direkcije: +381 11 4000 330
- E-mail: office@beosport.com
Korisnička podrška
- Telefon: 011 4000 333
- E-mail: info@ninewest.rs
Značenje pojedinih izraza, po Zakonu o zaštiti potrošača
- Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti;>
- Trgovac je pravno lice, preduzetnik ili fizičko lice koje nastupa na tržištu u okviru svoje poslovne delatnosti ili u druge komercijalne svrhe, uključujući i druga lica koja posluju u njegovo ime ili za njegov račun;
- Prodavac je, u smislu odredaba kojima se uređuje zaštita potrošača u ostvarivanju prava iz ugovora o prodaji i zaštita potrošača u ostvarivanju prava iz ugovora o pružanju usluga, trgovac sa kojim je potrošač zaključio ugovor o prodaji robe ili pružanju usluge;
- Ugovor na daljinu je ugovor zaključen između trgovca i potrošača u okviru organizovane prodaje ili pružanja usluga na daljinu bez istovremenog fizičkog prisustva trgovca i potrošača, isključivom upotrebom jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu do trenutka zaključenja ugovora, uključujući i sam trenutak zaključenja;
- Sredstvo komunikacije na daljinu je sredstvo koje omogućava zaključenje ugovora između trgovca i potrošača koji se ne nalaze na istom mestu u isto vreme;
- Porudžbenica je pismena ili elektronska poruka, koja sadrži ugovorne odredbe za zaključenje ugovora;
- Roba je telesna pokretna stvar;
- Proizvod je svaka roba i usluga koja je odvojena ili ugrađena u drugu pokretnu ili nepokretnu stvar;
Opšte odredbe
- Online prodaja preko naše internet stranice https://www.ninewest.rs/ smatra se prodajom na daljinu.
- Uslovi korišćenja naših usluga, smatraju se Ugovorom na daljinu.
- Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima. PDV je uračunat u cenu.
- Robu i usluge koje nudimo na našem sajtu su isključivo za fizička lica.
- Ukoliko ste kao pravno lice zainteresovani za našu robu i usluge, odnosno želite gotovinski račun, nemojte kreirati porudžbine preko sajta, već nas kontaktirajte preko email-a info@ninewest.rs ili preko telefona 011 4000 333, kako biste dobili dalja uputstva.
- Povraćaj PDV-a stranim državljanima vršimo isključivo za robu kupljenu u našim fizičkim prodavnicama.
Ne vršimo povraćaj PDV-a stranim državljanima za robu kupljenu preko online prodavnice. - Koristimo sve svoje resurse kako bi svi artikli na sajtu bili prikazani sa ispravnim nazivima, opisima, fotografijama, cenama, ali nažalost ne možemo da garantujemo da su svi podaci na sajtu potpuno ispravni.
- Ne garantujemo fizičku dostupnost artikala prikazanih na sajtu.
- Zadržavamo pravo promene cene svih proizvoda i usluga bez prethodne najave na sajtu.
- Roba kupljena preko online prodaje, ne može se vatiti lično, na bilo koju adresu firme Beo-Sport System d.o.o. već se roba vraća prodavcu isključivo preko pravnog lica - davaoca poštanskih usluga (kurirske službe).
- Kompletiranjem porudžbine, klikom na dugme Postavite porudžbinu, potvrđujete da ste pročitali i da ste u potpunosti saglasni sa Uslovima korišćenja naših usluga, i da ste izvršili poručivanje sa obavezom plaćanja.
KAKO KUPITI
Kako izabrati proizvod
Poručivanje se vrši isključivo popunjavanjem forme na sajtu koja je za to predviđena.
Poručivanje putem telefona nije moguće.
Na vrhu stranice ninewest.rs nalazi se glavni meni sa sledećim kategorijama proizvoda: Mid season sale, cipele, sandale, papuče, patike, čizmice, čizme, torbe i aksesoari, outlet.
Kada izaberete željenu kategoriju izlistaće vam se proizvodi koje ona sadrži. Kada izaberete željeni proizvod, na stranici tog proizvoda naći će se sve informacije potrebne za kupovinu, kao što su fotografije, cena, opis, specifikacija, komentari. Ukoliko vam proizvod odgovara i želite da ga kupite, to možete učiniti tako što ćete kliknuti na dugme "Dodaj u korpu".
Korpa za kupovinu
Ukoliko ste se odlučili za kupovinu stavljanjem proizvoda u korpu, proizvode u korpi uvek možete pregledati klikom na ikonicu korpe koja se nalazi u gornjem desnom uglu sajta, a zatim klikom na ikonicu “Vidi i uredi korpu”. Kada se nalazite u korpi, možete isprazniti korpu, ažurirati korpu, nastaviti kupovinu ili nastaviti ka plaćanju.
Postupak kupovine
Kupovinu možete izvršiti kao gost, registrovati se kao novi kupac ili se možete prijaviti ukoliko ste već registrovani kupac.
Da biste realizovali kupovinu potrebno je da u vašoj korpi kliknete na dugme “Nastavi ka plaćanju”.
Sledite sledeće korake:
1. Adresa za pošiljku (Informacije o obračunu);
2. Informacije o isporuci;
3. Metoda isporuke;
4. Načini plaćanja;
5. Rezime porudžbe.
Adresa za isporuku (Informacije o obračunu)
Ovde unosite informacije o obračunu.
Informacije o obračunu sadrže podatke naručioca:
e-mail adresa, ime, prezime, adresa, država, grad, poštanski broj, broj telefona.
Informacije o isporuci
Isporuka pošiljke može da se izvrši na ime drugog lica, kao i na različitu adresu od adrese kupca.
U tom slučaju isključite čekiranje polja Moje adrese za plaćanje i dostavu su iste, i unesite sledeće podatke:
e-mail adresa, ime, prezime, adresa, država, grad, poštanski broj, broj telefona.
Način isporuke
Pošiljke isporučuje kurirska služba Bex.
Način plaćanja
Načini plaćanja su sledeći:
- Pouzećem - plaćanje gotovinom kuriru u trenutku preuzimanja pošiljke;
- Plaćanje platnim karticama.
Rezime porudžbine
Pregledajte porudžbinu i budite sigurni da su svi podaci ispravno uneti.
Da biste realizovali kupovinu, mora se čekirati Prihvatam uslove kupovine, čime potvrdjujete da ste pročitali i u potpunosti saglasni sa navedenim uslovima kupovine.
Klikom na dugme Postavite porudžbinu, završili ste postupak poručivanja na sajtu, o čemu ćete dobiti potvrdu na email adresi, koju ste prethodno uneli, sa svim detaljima Vaše porudžbine.
Ukoliko su poručeni proizvodi dostupni na stanju, okvirni rok za isporuku je do 7 radnih dana.
Ukoliko proizvod nije dostupan na stanju, blagovremeno ćemo Vas obavestiti.
Za sva dodatna pitanja vezano za vašu porudžbinu možete nam se obratiti putem kontakt forme, preko email-a info@ninewest.rs ili pozivom na telefon 011/4000-333.
Poručivanje robe
Nakon uspešnog poručivanja robe biće Vam poslata automatska e-mail poruka, na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje nastojaće da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal (artikle).
Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal, primićete e-mail u kojem vas obaveštavamo da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da smo prinuđeni da vam otkažemo porudžbinu. U ovom slučaju porudžbenica neće biti realizovana.
Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo neke artikle iz Vaše porudžbenice, pozvaće vas telefonom naš operater internet prodaje i obavestiti Vas o tome. Tom prilikom biće zatražena Vaša saglasnost da Vam isporučimo one artikle sa Vaše porudžbine koje imamo raspoložive na stanju.
Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamike prodaje i broja naših maloprodajnih objekata, postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našim magacinima.
U slučaju da nakon izvršenog poručivanja proizvoda, bude utvrđeno da je greškom na sajtu za poručeni proizvod označena pogrešna cena (na primer umesto 5000 dinara, stoji cena 50 dinara), prodavac će nastojati da kupca u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni proizvod važila u trenutku poručivanja. U tom slučaju kupac ima pravo da poručeni proizvod plati po ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.
Cena
Prodavac samostalno utvrđuje cene robe u skladu sa svojom poslovnom politikom i zadržava pravo izmene istaknutih cena.
U skladu sa zakonom, sve navedene cene su sa uračunatim pripadajućim PDV-om, ali ne uključuju troškove dostave robe kupcu koji trošak se dodatno naplaćuje.
U slučaju da nakon izvršenog poručivanja proizvoda, bude utvrđeno da je greškom na sajtu za poručeni proizvod označena pogrešna cena (na primer umesto 5000 dinara, stoji cena 50 dinara), prodavac će nastojati da kupca u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni proizvod važila u trenutku poručivanja. U tom slučaju kupac ima pravo da poručeni proizvod plati po ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.
Izjava o PDV-u
BEO-SPORT SYSTEM D.O.O. BEOGRAD je u sistemu PDV-a i cene svih proizvoda na sajtu su izražene sa uračunatim PDV-om u iznosu od 20%.
Načini plaćanja
Plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa računa prilikom preuzimanja pošiljke.
Plaćanje se može izvršiti samo u gotovom novcu, u dinarima (RSD), na ruke kuriru koji Vam je doneo Vašu porudžbinu.
Povraćaj novca, kada je proizvod plaćen pouzećem, može se izvršiti samo uplatom na tekući račun.
Plaćanje platnim karticama
Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama - VISA, MasterCard, Maestro, Amex ili DinaCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Banca Intesa ad i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice. Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu. Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisan na Vašem računu se oslobadja i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu i izvršiti plaćanje vezano za nju. Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Primenjeni standardi i procesi u zaštiti podataka prilikom plaćanja karticama
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu. 3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sam upis se štiti SSL enkripcijom podataka. PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.
Povraćaj sredstava
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, odnosno od prijema proizvoda koji kupac vraća zbog odustanka od ugovora.
Troškove vraćanja robe snosi kupac, osim u slučajevima kada je kupac dobio neispravan ili pogrešan artikal.
Procedura za povraćaj sredstava
Da bi se izvršio povraćaj novčanih sredstava potrebni su nam sledeći podaci:
- Vaši lični podaci;
- Broj kupovnog računa (račun ste dobili uz kupljeni proizvod);
- Broj dinarskog tekućeg računa, na koji će biti uplaćena novčana sredstva (u slučaju da je plaćanje izvršeno pouzećem);
- Broj lične karte;
Tražene podatke možete nam dostaviti popunjavanjem kontakt forme (kliknite na link).
Povraćaj sredstava se vrši isključivo uplatom na dinarski tekući račun kada je plaćanje izvršeno pouzećem.
U slučaju da je plaćanje izvršeno platnom karticom, povraćaj sredstava se vrši uplatom na račun sa kog je izvršeno plaćanje.
Povraćaj novčanih sredstava se ne može zahtevati odlaskom u neki od maloprodajnih objekata Beosport-a.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica (delimično ili u celosti), a bez obzira na razlog vraćanja, ninewest.rs je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA i Mastercard metoda plaćanja, tako što će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Ukoliko iz nekog razloga ne možete poslati zahtev za povraćaj novčanih sredstava preko kontakt forme, možete nas kontaktirati preko telefona 011 4000 333.
Takođe, ako imate dodatna pitanja, uvek nas možete kontaktirati preko istog broja telefona.
Vaš Nine West
Isporuka robe
Mesto isporuke poručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Isporuku proizvoda poručenih na sajtu www.ninewest.rs vrši kurirska služba BEX express, na teritoriji Republike Srbije, radnim danima u periodu od 8 do 17 časova, na adresu primaoca pošiljke.
U slučaju da je na porudžbenici više artikala, velika je verovatnoće da nemamo sve artikle na jednom mestu, zbog čega ćete porudžbinu dobiti u više pošiljki.
Nakon obrade porudžbine, na vašu e-mail adresu stići će obaveštenje o statusu porudžbine.
Rok isporuke
Po Zakonu o zaštiti potrošača, član 32 – Trgovac je dužan da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija izvrši isporuku robe.
Trudimo se da isporuku izvršimo u roku od 7 radnih dana.
Rok isporuke može biti i duži od navedenog (7 radnih dana), u vanrednim slučajevima poput velikih gužvi, pandemija, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda i sl.
Kurirska služba je u obavezi da isporuku vrši što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.
Preuzimanje pošiljke od strane kupca
Kurirska služba BEX express isporučuje pošiljke u periodu od 8 do 17h. Potrebno je da u tom periodu budete dostupni na broju telefona navedenom prilikom kreiranja porudžbine i da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko niste na adresi prilikom prvog pokušaja dostave, kurir će Vas pozvati kako biste dogovorili novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugog puta ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.
Prilikom preuzimanja pošiljke vizuelno pregledajte paket. Ukoliko primetite da je paket značajno oštećen i posumnjate da je i proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem e-maila na adresu ninewest.rs ili pozivom na broj 011 4000 333.
Cena isporuke
Za sve porudžbine čija je vrednost jednaka ili veća od 4000 RSD, isporuka je besplatna.
Cena dostave za pošiljke čija je vrednost ispod 4000 RSD iznosi 350 RSD.
Odustanak od kupovine i zamena
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija (odustajanje od kupovine), u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. U tom slučaju, prodavac je u obavezi da potrošaču vrati plaćeni iznos.
Potrošač je saglasan sa prethodno navedenom cenom i uslovima isporuke, i prihvata da snosi troškove isporuke u slučaju povraćaja robe, što znači da će potrošaču, u slučaju povraćaja robe, biti vraćen plaćeni iznos za kupljenu robu, bez troškova isporuke robe.
Izuzeci od prava na odustanak od ugovora
Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača, a u delu: Obaveze potrošača u slučaju odustanka od ugovora, Član 34.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan.
Dakle, ako ste sa artikla isekli ušivne etikete/deklaracije, ili na drugi način oštetili artikal, za takav artikal nemate prava na odustanak od ugovora. Eventualno možete tražiti povraćaj novca uz umanjenu vrednost robe.
Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana po prijemu poručene robe.
Da biste bili u mogućnosti da ostvarite svoja prava kao kupac, prilikom vraćanja kupljenog proizvoda isti ne sme biti upotrebom oštećen ili pohaban, i treba biti vraćen u originalnoj ambalaži, i uz priložen račun.
Troškove zamene, u ovom slučaju, snosi kupac. Dostava zamenskog artikla takođe ide o trošku kupca.
Na Vama je izbor kurirske službe preko koje ćete nam poslati robu kada šaljete o svom trošku, i tom prilikom slanje robe je isključivo u Vašoj odgovornosti.
U slučaju da Vam se tom prilikom izgubi ili ošteti pošiljka, sve probleme rešavate sami sa kurirskom službom, koju ste sami izabrali.
U cilju što lakšeg utvrđivanja odgovarajuće veličine artikla, na sajtu je navedena tabela veličina koja odgovara veličini određenog brenda.
Opširnije o zameni robe možete pročitati na stranici Zamena artikla - koja je sastavni deo ovih uslova.
Opširnije o odustanku od kupovine možete pročitati na stranici Pravo na odustajanje - koja je sastavni deo ovih uslova.
Reklamacija
Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 011 4000 333. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da najkasnije u roku od 24 časa od trenutka prijema pošiljke kontaktirate našu korisničku podršku telefonom na broj 011 4000 333 ili imejlom na info@ninewest.rs
Beo-Sport System d.o.o. garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje.
Zbog nesaobraznosti robe i usluge ugovoru postoji zakonska odgovornost.
Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.
Ako se ustanovi nesaobraznost robe ugovoru, ista roba se može ponuditi kupcu i prodati po posebnim uslovima
Kupac će dobiti odredjeni popust za ovu robu.
Na računu u napomeni će pisati da roba nije saobrazna ugovoru.
Za ovu robu, potrošač ima pravo reklamacije u roku od godinu dana od dana kupovine, za oštećenje koje mu trgovac pre prodaje nije ukazao.
Ako potrošač nije zadovoljan kako je rešena reklamacija ili prigovor, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja sporova, a trgovac je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. (čl.151. Zakona o zaštiti potrošača)
Osnovni uslov za pokretanje vansudskog postupka od strane potrošača jeste prethodno izjavljivanje reklamacije trgovcu.
Opširnije možete pročitati na stranici Reklamacije - koja je sasavni deo ovih uslova.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime ninewest.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni ninewest.rs (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
U digitalnom svetu Vaša privatnost je veoma važna, kako za Vas lično, tako i nama koji stojimo Vama na usluzi. U skladu sa tim, razvili smo Politiku privatnosti kako biste razumeli način prikupljanja, upotrebe, povezivanja, objavljivanja i korišćenja ličnih podataka u okviru našeg vebsajta. Veći deo sajta možete da koristite bez ostavljanja bilo kakvih ličnih podataka koji Vas identifikuju. S druge strane, u određenim situacijama su nam potrebne dodatne informacije o Vama u cilju pružanja informacije o radnjama koje se odnose na upravljanje ličnim podacima.
Kako bismo osigurali bezbednost informacija koje delite sa nama, zalažemo se za vođenje poslovanja u skladu sa principima koji slede u nastavku.
Sadržaj
Koje informacije Nine West prikuplja?
Kako Nine West prikuplja informacije?
Korišćenje kolačića i veb bikona
Kako Nine West koristi ove informacije?
Kako Nine West štiti Vaše podatke?
Mogu li da se odjavim?
PODACI O RUKOVAOCU
Odgovornost za obradu podataka o ličnosti u svojstvu rukovaoca snosi:
Naziv: BEO-SPORT SYSTEM D.O.O. BEOGRAD
Adresa: Viline vode 47, 11000 Beograd
Matični broj: 06297919, PIB: 100293481
U slučaju bilo kakvih pitanja ili zahteva u vezi postupanja ili zaštite Vaših ličnih podataka, možete nam se obratiti na e-mail adresu: zastitapodataka@beosport.com
U ime Nine West Internet prodaje - obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost podataka svih naših kupaca. Da bismo izvršili prodaju, odnosno uspešno obradili Vašu porudžbinu potrebni su nam Vaši lični - osnovni podaci.
Podaci koje korisnik ostavlja prilikom kupovine na ninewest.rs su sledeći:
- Ime i prezime
- E-mail adresa
- Adresa prebivališta/boravka
- Broj telefona
- Šifra koju korisnik unosi prilikom kreiranja korisničkog naloga.
Takođe, u cilju pružanja što kvalitetnije usluge i informisanja korisnika, email korisnika može biti iskorišćen u svrhu marketinških kampanja (newsletter), ali kupcima dajemo mogućnost, ako žele, da se odjave sa mailing liste.
Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su nužni za obavljanje posla, pa se ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo iste učiniti dostupnim bilo kojem trećem licu.
Ukoliko želite da povučete saglasnost za obradu podataka, molimo da nam uputite zahtev na sledeću email adresu: zastitapodataka@beosport.com. Mi ćemo na osnovu Vašeg zahteva dalje postupiti u skladu sa zakonom.
Koje informacije Nine West prikuplja?
Nine West može da prikuplja i čuva dve vrste informacija: “lične podatke” i “automatske podatke”.
Lični podaci nam govore ko ste Vi, Vaše ime i prezime, pol, adresu za dostavu, email adresu, broj telefona, datum rođenja i Vaše godište, neku drugu ličnu informaciju koju želite da nam dostavite, podatke o kupovini kao što su model, veličina, cena, popust, datum, prodavnica, broj Vaše platne ili kreditne kartice, datum isteka roka na Vašoj platnoj/kreditnoj kartici, lozinke prilikom registracije koje služe kao zaštita Vaše privatnosti. Automatski podaci su podaci koje automatski sakupljamo svaki put kada ukucate adresu našeg vebsajta, kao što je Vaša IP adresa, tip kompjutera koji koristite, veb pretraživač koji koristite, veb stranicu preko koje ste došli do našeg vebsajta, način na koji pregledate sadržaj na našem vebsajtu i proizvodi koje ste gledali. IP adresa je broj koji je dodeljen Vašem kompjuteru kada se konektujete na internet. Svaki put kada posetite naš vebsajt, naš server Vas automatski prepoznaje i preuzme ovu informaciju. Automatski podaci takođe uključuju i informacije generisane putem “kolačića” i „veb bikona“ . Kliknite ovde za više informacija o korišćenju “kolačića” i „veb bikona“.
Važno obaveštenje
U skladu sa uvodjenjem eFiskalizacije, a na osnovu tehničkog upustva PORESKE UPRAVE, u obavezi smo da od potrošača tražimo broj lične karte/pasoša, i to samo u situaciji kada potrošaču treba izvršiti povraćaj novca.
Sledi tekst ovog tehničkog uputsva koji nas obavezuje na prikupljenje navedenih ličnih podataka:
Tehničko uputstvo za administrativni i tehnički pregled funkcionalnosti ESIR-a ili L-PFR-a, Verzija 1.13
9.6. Promet Refundacija (PR) u slučaju povraćaja novca kupcu
Povraćaj novca kupcu za već kupljenu robu ili uslugu ili odustajanje od kupovine u slučaju prethodno plaćenog avansa, obveznik fiskalizacije evidentira izdavanje fiskalnog računa Promet Refundacija (PR) ili Avans Refundacija (AP), pri čemu unosi:
- Identifikaciju kupca (broj lične karte ili drugi dokument u skladu sa šifarnikom za identifikaciom kupca) - Kraj navoda
S obzirom da je lične podatke moguće obradjivati isključivo uz prethodnu saglasnost potrošača – Zakon o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018), ovom prilikom Vas obaveštavamo da je za povraćaj novčanih sredstava neophodno da nam date broj lične karte/pasoša, i da date saglasnost za obradu istih, a mi se obavezujemo da ove lične podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe.
Podsećamo Vas da svaka Vaša kupovina preko našeg sajta znači da ste prethodno pročitali Uslove korišćenja naših usluga i da ste saglasni sa njima u potpunosti, što uključuje i Vašu saglasnost da nam dostavite broj lične karte/pasoša i to samo u situaciji kada potrošaču treba izvršiti povraćaj novca.
Kako Nine West prikuplja informacije?
Nine West prikuplja podatke koje ste podelili sa nama na sledeći način:
(i) na www.ninewest.rs ;
(ii) kroz transakcije, e-mail registracije, učešće u programima lojalnosti, nagradne igre, takmičenja, kvizovi i ankete;
(iii) kroz komunikaciju sa našim prodajnim saradnicima;
(iv) putem telefona, e-maila i faksa;
(v) ličnu interakciju ili štampana dokumenta prilikom registracije u Nine West prodavnicama .
Nine West takođe prikuplja automastke informacije kroz korišćenje kolačića i veb bikona.
Korišćenje kolačića i veb bikona
"Kolačić" je mala tekstualna datoteka koja se šalje na Vaš internet pretraživač sa veb servera i skladišti na hard disk Vašeg računara. Između ostalog, kolačići nam pružaju mogućnost praćenja Vaših onlajn navika i preference. Prepoznavajući sadržaje koje najčešće posećujete, kolačići nam omogućavaju da Vam prezentujemo informacije, proizvode i usluge prema Vašem ličnom interesovanju i čine naš sajt efikasnijim. Većina pretraživača je inicijalno podešena da prihvati kolačiće, ali Vam omogućavaju da promenite podešavanja , tako da ne prihvata automatski kolačiće. Za dalje informacije o kolačićima pogledajte instrukcije na Vašem pretraživaču. "Veb bikoni", takođe poznati kao piksel tagovi su male slike koje mogu biti sastavni deo naših veb stranica ili newsletter koje šaljemo na Vaše adrese. U kombinaciji sa kolačićima, veb bikoni nam omogućavaju da izračunamo broj jedinstvenih korisnika koji su posetili određenu stranicu ili broj puta koji je ta stranica otvorena. Veb bikoni nam pružaju i informaciju koliko je ljudi otvorilo newsletter ili mail koji je vodio na određenu veb stranicu.
Kako Nine West koristi ove informacije?
Nine West može koristiti informacije koje prikuplja u sledećim situacijama:
- Potvrde, procesuiranja i realizacije prodajne transakcije
- Kontaktira Vas u vezi sa Vašom porudžbinom i odgovori na Vaša pitanja
- Ažurira i održava informacije o Vašim ličnim podacima u našim bazama podataka
- Omogućava Vam da učestvujete u našim nagradnim igrama, takmičenjima i programima lojalnosti
- Komunicira sa Vama kroz ciljane poštanske pošiljke, telefonske pozive, personalizovane imejlove, ponude i promocije od Vašeg interesa
- Omogućava preciznije marketinške aktivnosti, testiranja proizvoda i ponude
- Održava i unapređuje efektivnost i sigurnost našeg vebsajta i poslovanja
- Analizira saobraćaj na vebsajtu i aktivnost posetilaca
- Unapređuje navigaciju, dizajn i sadržaj na vebsajtu
- Unapređuje efektivnost naših reklamnih poruka
- Personalizuje Vaše korisničko iskustvo na našem sajtu
Kako Nine West štiti Vaše podatke?
Kada kreirate online nalog na www.ninewest.rs , morate izabrati ličnu lozinku. Kao član sajta Nine West, moći ćete da vidite, između ostalog, Vaš profilni nalog, kontakt podatke i arhivu porudžbina. Mi čuvamo Vaše podatke na način na koji Vam omogućavamo da izbegnete registraciju svaki put kada rešite da obavite kupovinu na našem vebsajtu.
Mogu li da se odjavim?
Da. Nine West poštuje Vaše pravo da se odjavite sa liste elektronskih pretplatnika na newsletter i reklamne poruke koje Nine West šalje.
Mogu li da obrišem svoj nalog?
Da. Ukoliko želite da povučete saglasnost za obradu podataka, molimo da nam uputite zahtev na sledeću email adresu: info@ninewest.rs. Mi ćemo u obradi tog zahteva utvrditi da li je opravdan i dalje postupiti u skladu sa zakonom.
Opcije prigovora o upotrebi kolačića (cookies) i njihovo uklanjanje:
Vi, kao korisnik, u svakom momentu imate potpunu kontrolu nad kolačićima i njihovom upotrebom u okviru Vašeg Internet pregledača (Firefox, Chrome, Edge, Explorer, Opera, Safari).
Imate mogućnost povlačenja saglasnosti o upotrebi kolačića u svakom momentu, a možete i da odbijete upotrebu kolačića koji ne zahtevaju Vaš explicitni pristanak, pod uslovom da ovi kolačići nisu neophodni i da je njihovo uklanjanje tehnički izvodljivo.
Moramo naglasiti da ukoliko odbijete upotrebu kolačića u Vašem pregledaču, postoji velika verovatnoća da nećete biti u mogućnosti da u potpunosti iskoristite potpunu funkcionalnost našeg sajta. Naša je preporuka da zbog Vašeg korisničkog iskustva omogućite upotrebu kolačića (cookies) u okviru Vašeg Internet pregledača.
Opcije za prigovor o upotrebi kolačića i njihovo uklanjanje:
Vi, kao korisnik, imate nekoliko mogućnosti kada je u pitanju prigovor o upotrebi kolačića ili povlačenje Vaše saglasnosti o njihovoj upotrebi (brisanje kolačića).
Svi najpopularniji veb pregledači nude mogućnost blokade upotrebe kolačića. Kliknite na linkove dole, u zavisnosti od toga koji pregledač koristite:
- Microsofts Windows Internet Explorer
- Microsoft's Windows Internet Explorer Mobile
- Mozilla Firefox
- Google Chrome dektop verzija
- Google Chrome mobilna verzija
- Apple Safari desktop verzija
- Apple Safari mobilna verzija
Takođe, imate mogućnost da upotrebom ekstenzija za Vaš veb pregledač deaktivirate pojedine kolačiće i odredite koji kolačići su u upotrebi. Instalacija ovih ekstenzija je prilično jednostavna i brza i moguća je za većinu popularnih Internet pregledača.
Naša preporuka je ekstenzija pod nazivom Ghostery https://www.ghostery.com/
The information below is required for social login
Prijavi se
Create New Account