Facebook Pixel

USLOVI KORIŠĆENJA

Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja naših proizvoda pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka Vaša kupovina preko našeg sajta, znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.

Značenje pojedinih izraza, po Zakonu o zaštiti potrošača

  1. Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti;
  2. Trgovac je pravno lice, preduzetnik ili fizičko lice koje nastupa na tržištu u okviru svoje poslovne delatnosti ili u druge komercijalne svrhe, uključujući i druga lica koja posluju u njegovo ime ili za njegov račun;
  3. Prodavac je, u smislu odredaba kojima se uređuje zaštita potrošača u ostvarivanju prava iz ugovora o prodaji i zaštita potrošača u ostvarivanju prava iz ugovora o pružanju usluga, trgovac sa kojim je potrošač zaključio ugovor o prodaji robe ili pružanju usluge;
  4. Ugovor na daljinu je ugovor zaključen između trgovca i potrošača u okviru organizovane prodaje ili pružanja usluga na daljinu bez istovremenog fizičkog prisustva trgovca i potrošača, isključivom upotrebom jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu do trenutka zaključenja ugovora, uključujući i sam trenutak zaključenja;
  5. Sredstvo komunikacije na daljinu je sredstvo koje omogućava zaključenje ugovora između trgovca i potrošača koji se ne nalaze na istom mestu u isto vreme;
  6. Porudžbenica je pismena ili elektronska poruka, koja sadrži ugovorne odredbe za zaključenje ugovora;
  7. Roba je telesna pokretna stvar;
  8. Proizvod je svaka roba i usluga koja je odvojena ili ugrađena u drugu pokretnu ili nepokretnu stvar;

Mesto isporuke naručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.

Prodavac je u obavezi da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu putem kurirske službe, a u slučaju nemogućnosti slanja robe, iz bilo kog razloga, dužan je da Kupca o tome obavesti u roku ne dužem od 7 (sedam) dana.

Kupac može, u zakonskom roku od 14 dana po prijemu poručene robe, da istu vrati prodavcu bez ikakvog objašnjenja. Prodavac je u obavezi, da u tom slučaju kupcu vrati celokupan plaćeni iznos.

Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana po prijemu poručene robe.
Da biste bili u mogućnosti da ostvarite svoja prava kao kupac, prilikom vraćanja kupljenog proizvoda isti ne sme biti upotrebom oštećen ili pohaban, i treba biti vraćen u originalnoj ambalaži, i uz priložen račun. Troškove zamene, u ovom slučaju, snosi kupac.

Napomena:
Predlažemo Vam
 da kada nam šaljete robu o Vašem trošku, bilo u cilju zamene ili odustajanja od kupovine, robu šaljete preko BEX express kurirske službe, jer je BEX naš poslovni partner.
U slučaju bilo kakvih sporova ili problema, mnogo nam je lakše da iste rešavamo sa svojim poslovnim partnerom, nego sa firmama koje to nisu.
Naravno, na Vama ostaje izbor kurirske službe preko koje ćete nam poslati robu kada šaljete o svom trošku.

U cilju što lakšeg utvrđivanja odgovarajuće veličine artikla, na sajtu je navedena tabela veličina koja odgovara veličini određenog brenda.

Nine West garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje.

Zbog nesaobraznosti robe i usluge ugovoru postoji zakonska odgovornost.
Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

Ako se ustanovi nesaobraznost robe ugovoru, ista roba se može ponuditi kupcu i prodati po posebnim uslovima.
Kupac će dobiti odredjeni popust za ovu robu.
Na računu u napomeni će pisati da roba nije saobrazna ugovoru.
Za ovu robu, potrošač ima pravo reklamacije u roku od godinu dana od dana kupovine, za oštećenje koje mu trgovac pre prodaje nije ukazao.

Ako potrošač nije zadovoljan kako je rešena reklamacija ili prigovor, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja sporova, a trgovac je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
Osnovni uslov za pokretanje vansudskog postupka od strane potrošača jeste prethodno izjavljivanje reklamacije trgovcu.
Opširnije možete pročitati na stranici Reklamacije.

U slučaju da kupac izvrši uplatu manjeg iznosa od iznosa navedenog na predračunu, smataće se da kupoprodaja nije zaključena.

Za sve porudžbine čija je vrednost jednaka ili veća od 4.000 dinara, isporuka je besplatna.

Trošak dostave za pošiljke čija je vrednost ispod 4.000 dinara iznosi 260 dinara.

Po Zakonu o zaštiti potrošača, član 32 – Trgovac je dužan da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija izvrši isporuku robe. 
Okvirni rok isporuke je do 7 radnih dana.
Rok isporuke može biti i duži od navedenog (7 radnih dana), u vanrednim slučajevima poput velikih gužvi, pandemija, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda i sl.
Kurirska služba je u obavezi da isporuku vrši što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.

Roba se isporučuje kupcu lično, ili osobi koju je kupac naveo kao primaoca pošiljke.
Kupac ili primalac pošiljke, dužan je da se nalazi na adresi koja je u porudžbenici navedena za isporuku robe, radnim danima u periodu od 8 do 17 časova.

Svaku pošiljku kurirska služba će 2 puta pokušati da isporuči kupcu. Ako se i posle 2 pokušaja pošiljka ne isporuči kupcu, ista će biti vraćena prodavcu, a prodavac je može dalje prodavati trećim licima, jer se u toj situaciji kupoprodaja smatra raskinutom.

Prilikom preuzimanja pošiljke preporučuje se da vizuelno pregledate paket. Ukoliko primetite da je paket značajno oštećen i posumnjate da je i proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem e-maila na adresu info@ninewest.rs ili pozivom na broj 011 4000 333.

Vaše proizvode, koje ste poručili u želji da kupite putem sajta www.ninewest.rs, možete platiti na dva načina:

  1. Pouzećem – plaćanje gotovinom, prilikom preuzimanja pošiljke od kurira.
  2. Platnom karticom - Trenutno nije moguće plaćanje karticama.

U slučaju plaćanja pouzećem, biće Vam isporučena roba koju ste poručili, a uz nju i račun.

U slučaju plaćanja platnom karticom - istovremeno sa slanjem porudžbenice kupcu, ukupan iznos poručene robe biće rezervisan na bankovnom računu kupca, i isti će biti naplaćen od kupca tek nakon što prodavac potvrdi porudžbenicu.

U slučaju otkazivanja porudžbenice, rezervisana sredstva na računu kupca se ne oslobađaju po automatizmu, već nakon 3-5 radnih dana, zbog međubankarske procedure ponovnog aktiviranja rezervisanih sredstava.

Poslednji korak poručivanja: Klikom na dugme “Poruči” biće Vam poslata automatska e-mail poruka, na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje nastojaće da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal (artikle).
Ukoliko nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal, primićete e-mail u kojem Vas obaveštavamo da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da smo prinuđeni da vam otkažemo porudžbinu. U ovom slučaju porudžbenica neće biti realizovana.

Ukoliko nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo neke artikle iz Vaše porudžbenice, pozvaće vas telefonom naš operater internet prodaje i obavestiti Vas o tome. Tom prilikom biće zatražena Vaša saglasnost da Vam isporučimo one artikle sa Vaše porudžbine koje imamo raspoložive na stanju.

Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamike prodaje i broja naših maloprodajnih objekata, postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našim magacinima.