USLOVI KORIŠĆENJA

Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja naših proizvoda pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka Vaša kupovina preko našeg sajta, znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.

Podaci o trgovcu

  • Naziv: BEO-SPORT SYSTEM D.O.O. BEOGRAD
  • Adresa: Viline Vode 47, 11000 Beograd
  • Delatnost i šifra delatnosti: trgovina na malo odećom u specijalizovanim prodavnicama - 4771
  • Matični broj: 06297919
  • PIB: 100293481
  • PDV broj: 130968660
  • Kontakt telefon direkcije: +381 11 4000 330
  • E-mail: office@beosport.com

Korisnička podrška

Značenje pojedinih izraza, po Zakonu o zaštiti potrošača

  1. Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti;>
  2. Trgovac je pravno lice, preduzetnik ili fizičko lice koje nastupa na tržištu u okviru svoje poslovne delatnosti ili u druge komercijalne svrhe, uključujući i druga lica koja posluju u njegovo ime ili za njegov račun;
  3. Prodavac je, u smislu odredaba kojima se uređuje zaštita potrošača u ostvarivanju prava iz ugovora o prodaji i zaštita potrošača u ostvarivanju prava iz ugovora o pružanju usluga, trgovac sa kojim je potrošač zaključio ugovor o prodaji robe ili pružanju usluge;
  4. Ugovor na daljinu je ugovor zaključen između trgovca i potrošača u okviru organizovane prodaje ili pružanja usluga na daljinu bez istovremenog fizičkog prisustva trgovca i potrošača, isključivom upotrebom jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu do trenutka zaključenja ugovora, uključujući i sam trenutak zaključenja;
  5. Sredstvo komunikacije na daljinu je sredstvo koje omogućava zaključenje ugovora između trgovca i potrošača koji se ne nalaze na istom mestu u isto vreme;
  6. Porudžbenica je pismena ili elektronska poruka, koja sadrži ugovorne odredbe za zaključenje ugovora;
  7. Roba je telesna pokretna stvar;
  8. Proizvod je svaka roba i usluga koja je odvojena ili ugrađena u drugu pokretnu ili nepokretnu stvar;

 

Poručivanje robe

Nakon uspešnog poručivanja robe biće Vam poslata automatska e-mail poruka, na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje nastojaće da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal (artikle).

Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal, primićete e-mail u kojem vas obaveštavamo da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da smo prinuđeni da vam otkažemo porudžbinu. U ovom slučaju porudžbenica neće biti realizovana.

Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo neke artikle iz Vaše porudžbenice, pozvaće vas telefonom naš operater internet prodaje i obavestiti Vas o tome. Tom prilikom biće zatražena Vaša saglasnost da Vam isporučimo one artikle sa Vaše porudžbine koje imamo raspoložive na stanju.

Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamike prodaje i broja naših maloprodajnih objekata, postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našim magacinima.

 

Cena

Prodavac samostalno utvrđuje cene robe u skladu sa svojom poslovnom politikom i zadržava pravo izmene istaknutih cena.

U skladu sa zakonom, sve navedene cene su sa uračunatim pripadajućim PDV-om, ali ne uključuju troškove dostave robe kupcu koji trošak se dodatno naplaćuje.

Istaknute cene proizvoda i usluga prikazane su sa PDV-om važećim u vreme slanja porudžbine. U slučaju da se PDV stopa promeni pre sklapanja kupoprodajnog ugovora ili pre slanja robe, kupac je dužan, uzimajući u obzir odabrani način plaćanja, izmiri svaku razliku u kupovnoj ceni ili će prodavac bez odlaganja putem elektronske pošte proveriti sa kupcem da li može naplatiti više od kupovne cene.

Sve istaknute cene, uključujući i cene sa popustom, važeće su do daljeg ili do isteka zaliha.

 

Izjava o PDV-u

BEO-SPORT SYSTEM D.O.O. BEOGRAD je u sistemu PDV-a i cene svih proizvoda na sajtu su izražene sa uračunatim PDV-om u iznosu od 20%.

 

Načini plaćanja

Plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa računa prilikom preuzimanja pošiljke.
Plaćanje se može izvršiti samo u gotovom novcu, u dinarima (RSD), na ruke kuriru koji Vam je doneo Vašu porudžbinu.

 

Plaćanje platnim karticama

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama - VISA, MasterCard, Maestro, Amex ili DinaCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Banca Intesa ad i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice. Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu. Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisan na Vašem računu se oslobadja i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu i izvršiti plaćanje vezano za nju. Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

 

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, ninewest.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

 

Primenjeni standardi i procesi u zaštiti podataka prilikom plaćanja karticama

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu. 3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sam upis se štiti SSL enkripcijom podataka. PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

 

Isporuka robe

Mesto isporuke poručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Isporuku proizvoda poručenih na sajtu www.ninewest.rs vrši kurirska služba BEX express, na teritoriji Republike Srbije, radnim danima u periodu od 8 do 17h, na adresu primaoca pošiljke.

U slučaju da je na porudžbenici više artikala, velika je verovatnoće da nemamo sve artikle na jednom mestu, zbog čega ćete porudžbinu dobiti u više pošiljki.
Nakon obrade porudžbine, na vašu e-mail adresu stići će obaveštenje o statusu porudžbine.

 

Rok isporuke

Po Zakonu o zaštiti potrošača, član 32 – Trgovac je dužan da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija izvrši isporuku robe.
Okvirni rok isporuke je do 7 radnih dana.
Rok isporuke može biti i duži od navedenog (7 radnih dana), u vanrednim slučajevima poput velikih gužvi, pandemija, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda i sl.
Kurirska služba je u obavezi da isporuku vrši što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.

 

Preuzimanje pošiljke od strane kupca

Kurirska služba BEX express isporučuje pošiljke u periodu od 8 do 17h. Potrebno je da u tom periodu budete dostupni na broju telefona navedenom prilikom kreiranja porudžbine i da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko niste na adresi prilikom prvog pokušaja dostave, kurir će Vas pozvati kako biste dogovorili novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugog puta ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.

Prilikom preuzimanja pošiljke preporučuje se da vizuelno pregledate paket. Ukoliko primetite da je paket značajno oštećen i posumnjate da je i proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem e-maila na adresu ninewest.rs ili pozivom na broj 011 4000 333.

 

Cena isporuke

Za sve porudžbine čija je vrednost jednaka ili veća od 4000 RSD, isporuka je besplatna.
Cena dostave za pošiljke čija je vrednost ispod 4000 RSD iznose 350 RSD.

 

Rok za zamenu

Zamenu artikla možete obaviti u roku od 14 dana od trenutka prelaska artikla u Vaše vlasništvo.

 

Zamena

U slučaju da ste nakon prijema artikla utvrdili da smo Vam poslali pogrešan ili eventualno oštećen artikal, zamenu ovog artikla možete izvršiti o našem trošku.
Uslov da ostvarite zamenu artikla o našem trošku, je da nam artikal vratite isključivo BEX kurirskom službom, i da BEX-u obavezno napomenete, da se šalje O TROŠKU BEOSPORTA - PREKO UGOVORA.

U slučaju da nam artikal pošaljete nekom drugom kurirskom službom, pošiljka neće biti primljena, već će Vam biti vraćena, i u tom slučaju sve troškove slanja i povrata ide na Vaš trošak.
Artikal nam šaljete na adresu sa računa (Viline vode 47), sa naznakom problema koji je nastao, uz račun, odnosno dokaz o kupovini.

Artikal ne možete samoinicijativno menjati u nekom od maloprodajnih objekata Nine West.

Artikal nije moguće menjati ukoliko je nošen – što se može utvrditi ekspertizom.

 

Zamena artikla za drugi

Uslov da izvršite zamenu artikla je da cena zamenskog artikla bude ista ili veća od cene artikla koji želite da zamenite.
Da biste realizovali zamenu, molimo Vas da nas kontaktirate putem kontakt forme.

U ovom slučaju, artikal nam možete poslati bilo kojom kurirskom službom o Vašem trošku.
Artikal nam šaljete na adresu sa računa (Viline vode 47), uz račun, odnosno dokaz o kupovini.
Dostava zamenskog artikla takođe ide o trošku kupca.

 

Zamena za drugu veličinu

Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da Vam ne odgovara veličina, molimo Vas da nas kontaktirate putem kontakt forme.
I u ovom slučaju, artikal nam možete poslati bilo kojom kurirskom službom o Vašem trošku.
Artikal nam šaljete na adresu sa računa (Viline vode 47), uz račun, odnosno dokaz o kupovini.
Dostava zamenskog artikla takođe ide o trošku kupca.

Predlažemo Vam da kada nam šaljete robu o Vašem trošku, bilo u cilju zamene ili odustajanja od kupovine, robu šaljete preko BEX express kurirske službe, jer je BEX naš poslovni partner.
U slučaju bilo kakvih sporova ili problema, mnogo nam je lakše da iste rešavamo sa svojim poslovnim partnerom, nego sa firmama koje to nisu.
Naravno, na Vama ostaje izbor kurirske službe preko koje ćete nam poslati robu kada šaljete o svom trošku.

 

Rok za realizaciju zamene

Rok za realizaciju zamene artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema vraćenog artikla.

 

Troškovi isporuke

Troškove isporuke, prilikom zamene artikla, snosi kupac, osim u slučaju kada je kupac dobio neispravan ili pogrešan artikal.

NAPOMENA

Vašom potvrdom porudžbine, odnosno klikom na dugme PORUČITE - na stranici za kupovinu, saglasni ste sa uslovima zamene artikla.

 

Pravo na odustajanje

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupovina preko naše internet prodavnice smatra se prodajom na daljinu.

Potrošač/kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga.

Kod ugovora o prodaji robe, rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
Kada se isporuka robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana počinje da teče kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu.

Obrazac/izjava o odustanku ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Potrošač je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašćenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Uz robu je potrebno priložiti račun, odnosno dokaz o kupovini.
Potrošač snosi troškove vraćanja robe, i može je vratiti bilo kojom kurirskom službom.

Predlažemo Vam da kada nam šaljete robu o Vašem trošku, bilo u cilju zamene ili odustajanja od kupovine, robu šaljete preko BEX express kurirske službe, jer je BEX naš poslovni partner.
U slučaju bilo kakvih sporova ili problema, mnogo nam je lakše da iste rešavamo sa svojim poslovnim partnerom, nego sa firmama koje to nisu.
Naravno, na Vama ostaje izbor kurirske službe preko koje ćete nam poslati robu kada šaljete o svom trošku.

Protekom roka od 14 dana, prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

U slučaju odustanka od ugovora potrošač ima pravo na povraćaj novca. Iznos plaćene robe se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje plaćenog iznosa ukoliko utvrdi da vraćena roba nije u ispravnom stanju.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica neadekvatnog rukovanja robom, i u tom smislu će potrošaču biti ponuđen povraćaj novca.

Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje robe krivicom potrošača, a potrošač odbije povraćaj novca za umanjenu vrednost robe, odbiće se povraćaj novca, a roba će biti vraćena kupcu o njegovom trošku.

 

Reklamacija

Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za artikal koji ste kupili u maloprodajnom objektu, neophodno je da sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini, i artiklom koji reklamirate, odete u maloprodajni objekat gde ste obavili kupovinu - u prodavnici ćete dobiti detaljna uputstva i pomoć oko podnošenja reklamacije.

 

Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacije robe kupljene putem sajta

Član 1.

Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja reklamacije ili prigovora potrošača zbog nesaobraznosti ugovoru, robe kupljene putem sajta ninewest.rs, kao i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na reklamaciju.

Član 2.

Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.

Član 3.

Zbog nesaobraznosti robe i usluge ugovoru, postoji zakonska odgovornost.

Član 4.

Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

Član 5.

U slučaju da se ustanovi nesaobraznost robe ugovoru, ista roba se može ponuditi kupcu i prodati po posebnim uslovima.
Kupac će dobiti odredjeni popust za ovu robu.
Na računu u napomeni će pisati da roba nije saobrazna ugovoru.
Za ovu robu, potrošač ima pravo reklamacije u roku od godinu dana od dana kupovine, za oštećenje koje mu trgovac pre prodaje nije ukazao.

Član 6.

Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na adresu direkcije Beo-Sport System d.o.o., Viline vode 47, 11000 Beograd, sa naznakom: REKLAMACIJA.

Troškove dostave snosi kupac.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
a. Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini – računom.
b. Dostavi popunjen reklamacioni list.
c. U reklamacionom listu potrebno je navesti razlog za reklamiranje robe i željeni način rešavanja.

Član 7.

Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija.
Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije.

Prema Zakoku o zaštiti potrošača, rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca, a tu se misli na odgovor koji se daje u roku od 8 dana, i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca o načinu rešavanja reklamacije.

Član 8.

U slučaju osnovanosti reklamacije i prihvatanja iste od strane trgovca, potrošač ima pravo, po sopstvenom izboru, na:
a. Zamenu reklamirane robe, za novu robu saobraznu ugovoru, ili otklanjanje nedostatka na robi (ukoliko je to moguće).
b. Povraćaj novčanih sredstava prema priloženom računu. Povraćaj novčanih sredstava potrošaču, izvršiće se elektronskim putem na tekući račun potrošača, u roku od 15 dana od dana rešavanja reklamacije.

Član 9.

Ako potrošač nije zadovoljan kako je rešena reklamacija ili prigovor, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja sporova, a trgovac je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
Osnovni uslov za pokretanje vansudskog postupka od strane potrošača jeste prethodno izjavljivanje reklamacije trgovcu.
Postupak vansudskog rešavanja sporova pokreće se podnošenjem predloga potrošača Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, a koje dalje to prosleđuje telu koje je po mestu obavljanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora najbliže mestu prebivališta potrošača, ili telu za koje Ministarstvo proceni da će postupak vansudskog rešavanja spora rešiti na najefikasniji i najcelishodniji način, imajući u vidu predlog potrošača (npr. vođenje postupka elektronskim putem, izbor tela najbližeg boravištu potrošača i sl.).

Član 10.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu 21.09.2014.
Poslednja izmena 17.12.2021.

 

Zaštita privatnosti korisnika

U ime ninewest.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni ninewest.rs (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.